Kes 8 – ada satu taman di Gurun ni, saya jual 2 bijik dah..

Ada satu taman Mesra Ria 2 di Gurun. Saya sudah jual 2 biji dah di sana.

Dalam senarai sekarang pun ada 3 biji lagi rumah untuk dijual di sana. Taman ni adalah antara taman yang saya yakin dan puas hati untuk bawah buyer tengok rumah. Sebab kemudahan, dan prasarana taman nya memang terbaik.

Bagus developer yang buat projek ni.

Rumah nya pun tak berapa nak melampau sangat harganya.

So, saya sudah jual 2 biji di taman ni. Loan salah satu nya sudah lepas, lagi satu masih lagi pending untuk proceed 25hb september ni.

Kalau ada yang masih lagi berminat, boleh terus whatsapp saya ya di 0136619001

Macam mana penulisan saya. Boleh percaya tak? Nama saya Syed Shaffizan, 2022 ni, saya 34 tahun. Agent hartanah berdaftar dengan IW Properties. Mula menceburi bidang hartanah sejak 2018 lagi, jika anda inginkan sebarang khidmat nasihat atau pun bercadang untuk menjual rumah. Boleh whatsapp saya di shaffizanproperty. Whatsapp sahaja ya!! Saya hanya focus beberapa daerah di Perak, seluruh Kedah, dan seluruh kawasan Penang sahaja ya. Tapi kalau anda percayakan servis saya boleh je kalau dari Perlis sampai ke Selangor pun.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Site Footer